فاطمه(خودم)فاطمه(خودم)، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه سن داره

خاطرات زیبای من

کلاس هشتم هم تموم شد

1397/3/22 11:29
نویسنده : فاطمه
182 بازدید
اشتراک گذاری

کلاس هشتم هم تموم

شد

با تمام اتفاقایی که

خوباش خیلی بیشتر از

بداش بود

هشتم تموم شد وحالا

این آخرین تابستونیه که

به دیدن هم دلخوشیم 💔

هشتم تموم شد و

ما موندیم و دلتنگیامون ، ما

موندیم و خاطره هامون

خاطره روزهایی که

صدای خنده هامون تمام

مدرسه رو پر میکرد و

بعضیا از شنیدن خندمون

حرص میخوردن

روزهایی که باوجود

دختر بودنمون فوتبال

بازی میکردیم و همه

مسخرمون میکردن اما

هیچکس نگفت آفرین تو

موفق میشی🙂

روزهایی که معلما خیلی پ

بد دیدنمون اما اونقدرا 

هم بد نیستیم که

فراموششون کنیم ❤️🙂

هشتم تموم شد ما

موندیم و یه دنیا خاطره

ای که خوباش بهمون

انرژی میده مثل خاطره

هایی با معلمامون با

معلمایی که درکمون کردن

که فهمیدن ما آدم بده

داستان نیستیم و

ازشون خیلی ممنونیم 💙

معلمی که تو روزای

سختی که همه از پشت

خنجر میزدن شده بود

دلگرمی شاید برای بقیه

اینجور نبود ولی برای

من....

معلمی که بخاطرش خیلی

دوستامو اذیت کردم

خیلی از این و اون

حرف شنیدم اما

هیچکدومشون نظرم و

تغییر نداد و هنوز

بهترین معلمه برام💙

معلمی که همه فکر

میکردن خیلی بده اما

برای من بهترینه

کسایی که مارو همیشه

بده دیدن و به

دوستیمون و پشت هم

بودنمون تهمت خراب

بودن زدن

ما یه گروه 4 نفره ایم

اما قدرتمند تراز هر

بزرگتر و از هرکسی که

بدمون و بخواد ما

اونقدر دست هم و

میگیریم و همدیگر رو

بغل میکنیم که عادت

کنید انقدر بالا و پایین

میپریم و جیغ و داد

میکنیم و میزنیم و

میرقصیم تا عادت کنید

خلاصه خدافظ هشتم

جنجالی💙

پسندها (1)

نظرات (0)